Löplördag!

Ursäkta min lilla frånvaro, super mycket att göra varvid träningen tyvärr har uteblivit sedan Måndagen, men idag vart den tillbaka. Denna gång, precis som ni som läst vet, stod 45min jogging på schemat och jag blev nöjd med mina 7,11km på denna tid. Som ni vet ska jag springa 2ggr/vecka och det innebär att det imorgon är dags igen att springa 45min även då.
 
Ser framemot nästa vecka och börja pressa mig på lite intervaller igen, lite annorlunda träning när jag nu i snart 3v bara försökt hålla ett jämnt tempo. Ska bli skönt att få trycka på lite mer och se hur kroppen min hanterar detta. Tyvärr inga fancy bilder idag.
 
Dagens rekomendation är att ni imorgon slår på youtube, går in på crossfit kanalen och ser på Crossfit Regionals Miredian som i år avgörs i Danmark, super kul att se crossfit och många duktiga svenskar med. Se på det och inspirera dig själv!
 
Nu ska jag springa vidare genom böckerna, må gott!

Kommentarer:

1 Alexandra:

skriven

Jag vill också börja springa, men är helt enkelt för lat... Haha!

Svar: Jag vet, det har jag också varit länge! Man får bara ta tag i sig, ge det några veckor, sen kommer man in i det och det blir snabbt lättare! :)
smartadraget.blogg.se

Kommentera här: